Sällan man köper.....

.... räkor så att det blir över. Så var det igår i alla fall. Ska bli gott med några extra ikväll.

Lite vin, några öl och en snaps. Dåligt på TV, men så är det ibland.

Idag var jag uppe ganska tidigt - innan halv åtta - stallet halv nio. Där jobbade jag av mitt pass i stallcafeet fram till tolv.

Sedan in till stan och den fortsatta jakten på skriskor till barnen. Vi hittade till slut två par, men mykcet pengar rullade ur plånboken. Det sved.

Hoppas av hela hjärtat att få till ett pass nu innan middagen. Längtar otroligt.

Återkommer i ämnet!

Pain doesnt hurt

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback