Back in ......

..... business.
Efter ett väldigt långt blogguppehåll är suget tillbaka att skriva lite.
-----
En hel del har hänt. Framförallt så har jag bytt jobb. Det krävde massor av fysisk och mental styrka under perioden februari till maj. Efter det började jag se ljuset i tunneln.
-----
Träningsmässigt blev det ingen närvaro i gymmet. Bara skit med det!
-----
Nu är jag med i matchen. Målet med träningen statistiskt är även i år tre pass i veckan. Nu ligger jag på 1,3. Samtidigt är sommaren min bästa träningstid. Då kan det till och med bli två pass om dagen.
-----
Två dagar kvar till semestern.
Två veckor på Cypern. Hustrun har sagt att det finns gym på hotellet! Yippie om det finns ett bra. Multimaskin då kan det kvitta - det är ju det som brukar finnas på hotell!
-----
Tränar nu enligt följande:
Rygg - biceps
baksida ben - axlar
bröst - mage
framsida ben - triceps.

Funkar helt kanon.

Mellan 20 och 45  minuter lätt cykling.

Jag är tillbaka i bloggvärlden.!!!!!

Pain doesn´t hurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback