Min fru tycker att jag är duktig

Igår precis innan jag skulle köra ett lunchpass pratade jag med min fru och berättade att skulle pumpa lite. DÅ sa hon att jag var duktig. Tänk att det hon kan tycka så när jag i princip bara tränar för att det är så förbaskat roligt. Fyller på massor av egen energi i min kropp. Också ett stort plus att göra något för sig själv som man måste när man har mycket jobb och familj engagemang.
Igår blev det Träningsverket. Biceps och triceps. Hantel- och koncentrationscurl. Framförallt så fick jag bra tryck i koncentrationscurlen.
Blev ligga tricepspress eftersom jag inte hittade någon lutande bänk. Så är det ibland.
Tryckte lite vader på slutet eftersom det inte finns någon bra vadpress på hemmagymmet.
Vila torsdag och fredag. Träning lördag och söndag. Håller jag detta blir det träning nummer 100 på söndag!
Pain doesn´t hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback