Började inte speciellt bra!

Idag var det benens tur att få sig en duvning. Brukar köra benböj med stång fram i fyra set för att sedan toppa med två stång bakom nacken.
Idag började det hur bra som helst. De tre första seten varav två var uppvärmning gick galant. Det fjärde maxade jag utan en chans. Lyckades bara göra en. Tog bort fem kilo och efter tredje reppet gled stånget snabb när i armvecket utan att kunna parera. Det betydde bara en sak! Jag hade benböjt fördigt idag.
Körde fyra set med benspark istället. Avslutade passet med sex set raka marklyft, där jag räknade fel på vikterna så jag körde för lätt! Vilket pass?!?!
Toppade allt med 24 minuter i trappmaskinen. Kände mig lite nyttig i alla fall.
Vila imorgon och lunchpass på onsdag. Vad jag vet idag i alla fall!
Pain doesn´t hurt (fast idag vet jag inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback