Igår var det lite tidig ....

....träning. Jag var på gymmet redan halv sju. Vet inte när det hände senast? Som vanligt var jag själv på gymmet. Tyvärr ingen som peppar eller som man kan impa på. Trycka på lite extra för att någon ska tycka att man är duktig. All den energi får man fixa själv. Funkar ganska bra.
Bröst och axlar kördes igår. Framförallt axlarna fick jag bra känsla i. Supersettade drag till hakan och liggande omvänd cablecross. Kändes helt grymt.
Provade stående hantelpress. Funkade inte alls. Gick tillbaka till sittande. Blev mycket bättre. Nu är det helg. Målet är trappan ikväll, gym och trappan imorgon och gym på söndag. Träffar jag detta då har jag gjort en RIKTIGT grym träningsvecka.
Pain doesn´t hurt
Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback