Träningsvärk och snabba bröst

Jag har en grotesk träningsvärk efter gårdagens chockande av ben. Vågar inte spänna ben- eller vadmusklerna för då krampar det! Men pain doesn´t hurt som Ni vet.

Idag var det ont om tid så jag prutade bort magen och körde bara bröst.
Omvänd snebänk - Lyckades köra ett par tior med det som tidigare varit maxvikt. Gick på nästa storlek och körde sexor. Kände inte att huvudet var med riktigt, men fysiskt är jag tydligen nära toppform i alla fall styrkemässifgt. Tror att det finns lite eller mycket att hämta konditionsmässigt, men även där är jag bättre, Kanske går detta hand i hand.

Tror att jag tar en vilodag imorgon efter tre raka - men med detta flytet vet man aldrig ;-)

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback