Tjuvarnas marknad!

Det är så kul att träna. Jag har så lätt att ta i och ta ut mig.  Ser nog fånig ut på gymmet eftersom jag hela tiden går om kring och ler.

Tjuvarnas marknad av Jan Guillou med Tomas Bolme. Det var vad jag hade i Mp3 spelaren när jag körde 30 muniters cykleförbränning. Lätt som en plätt att cykla med detta i öronen.

Jag har verkligen blivit starkare. Idag när jag körde bröst blev det återigen samma vikter (34 kilos hantlar)som förra passet. Känns som minst D-kupa. Idag hade jag vanlig bänk när jag körde.
Sedan blev det sittande drag nedifrån. Känns som att det blir mycket mitten av bröstet. Gött.

Två set med 200 st twist och tre set med situps. Tycker att magen är ganska på så jag tar det lite lugnare med den just nu. Finlirar lite.

Vila imorgon sedan på igen på tisdag om allt går enligt planerna!

:-) :-) :-)

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback