Sånt j....a flyt!

Jag är inne i världens flyt. Vill bara träna mer och mer. Oftare och oftare. tur att man har familj så att man inte blir helt insnöad.

Igår körde jag hammercurl enligt träningsskolan på Body.se. Alltså snett inåt kroppen. Helt kanon. Scottcurl i dragmaskin gick ok, var ganska tröttt efter hammercurlen.

Samma recept blev det på triceps. Enhandspress med omvänt grepp. Även där värsta pumpen. Trodde muskeln var på väg ut ur skinnet. Därefter hantel ovanför huvudet med tvåhandsgrepp. Orkade inte riktigt hela vägen vilket gjorde att jag inte riktigt fick kontakt.

Avslutade byggarpasset med underarmer. Lite lyx eftersom de används mest hela tiden.

I ren glädje körde jag 35 minuter lätt cykling och fick igång värsta svettningen. Helt grymt.

Jag är i slag!

Pain doesn´t hurt

Mats

Ps snart är det dags att träna igen. GRYMT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback