Idag var hockeykillarna där igen!

Tajmade igen när hockeykillarna var där och körde fyspass. Först tycker shit, men sen blir känslan som på ett vanligt gym. Mycekt snack, passning och ett himla drag.

Lite segstartad efter en dagsutflykt till Stockholm, men sedan kom jag igång. Tror det beror på Kre-Akalyn som jag börjat med. Blir enormt taggad efter en stund. Sedan går det av bara farten.

Skulle köra hantelcurl och det jag kallar poseringscurl.Dragmaskin och så flexar man biceps. Tyvärr gick det inte med poseringscurl, så jag körde liggande drag till pannan istället. Det var vid liggande drag som jag riktigt kom igång.

Sedan körde tricepspress med stång. Använde snebänk som har blivit en riktig favvis. Denna övning körde jag tillsammans med hockeykillarna och vi pressade varandra ordentligt. Avlutade med rep i nedre trissan och över huvudet.

Jag är också bra igåpng med deffen, vilket idag innebar 30 minuter ganska lugn cykling samt helt ok matintag.
det finns hopp om bra deff inför sommaren.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback