Back in Business!

Efter en och en halv vecka med engagemang i renovering av övervåningen är jag tillbaka.

Gött att det kunna köra på igen.

Hustrun med barn och svärmor på Ikea. Massor av tid. Snickare på övervåningen och jag själv på gymmet.

Efter detta ofrivilliga uppehållet plockar jag bara de roligaste övningarna för varje kroppsdel.

Biceps med stång och poseringscurl är coola övningar. Skön känsla att se biceps jobba i spegeln.

Lutande bänk med Z-stång för triceps. Absolut den bästa övningen alla kategorier. Även denna gång.
Sedan avslutade jag med press med rep.

I vilan mellan tricepsseten körde jag lite underarmar. Det är gott!

Avslutade med 40 minuter förbärnnningscykel.

Idag (träningen var igår) blir det förhoppningsvis rygg och axlar samt cykel.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback