23 grader ute och kanonpass inne!

Trots 23 grader ute så sög dig oerhört i träningstarmen. Lilltjejen gick på kalas och stortjejen gick till en kompis. Då fick jag med mig min fru. Så gött igen.

25 minuters lättcykelförbränning. Det bara rinner svett av mig. Jag har verkligen fått igång förbränningen.

Andra passet med ben sedan den längre uppehållet som jag haft på grund av knäproblem, men även för att jag hade en ambition att börja springa. Nu är det lagt på is.

Det låg sammanlagd 40 kilo på knäböjstången och jag testade. det funkade ok. Därför blev det sammanlagt 6 set med som mest 80 kilo. För se hur knät tar detta? Körde också ett set benspark, men kände att det var nog.

I och med detta flyt så passade jag på att köra stretchlyft för baksidan av benet. Det gick också bra. Den övningen vill jag inte köra för tungt eftersom jag då tycker att det belastar ryggen för mycket.

Tre set med ganska lätt vikt för vaderna avslutade jag passet med.

Nu blir lite vila och grillning i det sköna sommarvädret. Sedan är det på igen imorgon. Hoppas att detta flytet kan hålla i sig även nästa vecka när det är mycket jobb och resa.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback