YES! YES! YES!

Jag lyckades!

Jag tränade efter att ha väckt frun. (se tidigare inlägg).

Jag cyklade 10 minuter med hög intensitet.

Sedan körde jag bicepscurl och scottcurl med stång. Tog det ganska försiktigt eftersom det var mer än en månad sedan jag körde senast. Vill ju kunna sträcka på armarna i morgon också. Framförallt scottcurlen blev det många reps istället för tungt.

Varvade biceps med underarmar. Här blev det sådär tungt eftersom de lättaste vikterna är på sex kilo. Ganska tungt när man kör omvänd underarmscurl.

Triceps - Skivstång till pannan och vanlig press med rep. Fick bra pump när jag körde relativt sett många reps.

Jag hoppas verkligen och tror att nu är jag på gång igen.

Imorgon vid Bolibompatid är det dags igen. Yes!

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback