Träna eller blogga?

Ibland undrar jag om jag tränar för att blogga eller blogga för att träna? Det är jättekul att skriva och att kunna kombinera det med rolig träning - det är kanon!

Två tredjedelar är avklarade!
Idag blev det andra träningen enligt löftet i bloggen i söndags. Trots att jag kände mig ganska krasslig i eftermiddags så hjälpte två värktabletter och lite sömn till Bolibompa. Tänkte också att antingen blir jag ordentligt sjuk eller så försvinner känslan i kroppen.

Började dagens träning med 15 minuters cykling. Skönt att få igång lite puls och svettning!

Snebänk bröst med ganska lugna vikter eftersom jag känner i kroppen att det var ett tag sedan. Sedan lite sittande drag nedifrån i cablecrossen.

Magen - bönerep är kanon och jag får bra kontakt och mycket mjölksyra i magen. Fem set blev. Sedan körde jag två gånger tvåhundra tvist. Bara man får bort fettet från magen så finns det nog massvis av konturer efter detta året som har plågat magen. Har nog aldrig haft sådan fokus på magen förut. Det är riktigt kul att träna sexpacken!

Avslutade med fyra set benspark - ville ha lite blod i musklerna även i benen.

Nu är det minst en och en halv dags vila om inte förkylningen / influensan bryter ut.

Pain doesn´t hurt!

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback