Första tredjedelen avklarad!

Igår lovade jag minst tre pass i denna veckan.

Idag gjorde jag det första.

Tack vare att frun ville göra slut på lite pengar så istället för träning vid Bolibompatid så blev det vid barnens läggdags.

Inget ont utan att det har något gott med sig. Martin som inte kunde vid sex kunde klockan sju så han mötte upp vid gymmet.

Kul att vara två. Vi babblade och cyklade i  tjugo minuter. Det gör man ju aldrig själv.

Sedan körde jag lite rygg och axlar. Omvänt latsdrag och stående smal rodd. Framförallt smal rodd är häftig. Att kunna ladda hela magget (100 kilo) i en övning är stort. Man känner sig nästan som Hulken.

Sedan blev det lite ont om tid så axlarna fick lida för det idag. I alla fall lite grand. Jag körde hantellyft framifråm med press som bonus. Känns som en övning, men är ju egentligen två.

Sååååååå gööött att va på gång igen.

Nu blir det lite mer Arnold film (Total Rebuild) så at jag blir extra sugen imorgon.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback