Uppgiven och uppstart!

Negativ rubrik eller hur?

Jag har under slutet av mars och hela april kört massor av kondition på motionscykel på gymmet. Allt för att vara bra förberedd när jag ska börja springa med Martin Granne. I slutet på denna vecka kände jag på att springa till gymmet (tar fem minuter). Tyvärr sade mitt knä ifrån nästa direkt. Alltså betyder det att springa är uteslutet. Jag har föreslagit cykelturer istället.

Inget ont utan något gott!
I och med ovan så kan jag börja köra ben igen. det gjorde jag idag. Tidigare gjorde jag inte det eftersom jag är tung nog som det är.
Idag körde jag på ordentligt. Åtta set benspark, åtta set lårcurl och åtta set stående vadpress.

Nu har jag svårt att gå upp- och nerför trappan hemma. MEN

Pain doesn´t hurt

Mats

PS trevlig Valborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback