Sååååååååå sköööönt!!

Det var sååååå skööönt att vara på gymmet igår. Cyklade hårt i 30 minuter. Snart är det nog läge att börja springa med Martin Granne. Under tiden så lyssnade jag på Frölunda - Linköping.

Sedan körde jag omvänd snebänk och pullover för bröstet. Eftersom det var högt tempo på radio så smittade det av sig på mig. Därför blev det en jättebra träning med hög puls rätt igen.
Avslutade med att plåga magen med situps, twist och benlyft. När allt fettet försvunnint från magen då kommer riktigt mycket konturer att synas. Så känns det i alla fall ;-)

Nu är det vila eftersom frugan jobbar och sedan är det fredag. Ambitionen är styrka/cykel lördag och söndag. Då fullbordar jag två veckor i rad med minst fyra dagar!

Skönt att vara igång

Pain doesn´t hurt

Mats

Ps imorgon vinner Frölunda och går till FINAL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback