Jag är bara såå med!

Nu har jag kört två veckor med fyra byggarpass i veckan samtidigt har jag kört kondition före sex av åtta pass.
Nu är jag så på G!
Idag blev det 20 minuters cykling och sedan ett stenhårt rygg/axelpass. Jag bibehöll flåset efter cyklingen och körde bara på resten av passet.
Vanlig latsdrag - ingen sensation. Egentligen ganska tråkig, men man måste ju variera sig. Sedan körde stående enhandsdrag i dragmaskin. Det var toppen. Fick grym kontakt. Kändes som man kunde köra hur mycket som helst.
Över till axlarna. Började med hantelpress. Flåset var uppe från föregående övning och det vara bara att köra på. Avslutade med drag till hakan. Tack vare tempot lyckades jag att ta hela magasinet. Bara det känns hur bra som helst.
Nu hoppas jag att jag kan köra imorgon för att sedan vila på tisdag.
Påsken blir hemmavid och det betyder förmodligen att jag kan köra på ganska bra och kanske till och med toppa med fem byggardagar. Skulle vara kanon.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback