Gött att börja vecka rätt

Starta veckan med ett motionspass och ett byggarpass. Det är grymt bra. Fortsätter det så här så finns det hopp även för mig.
Förutom att det inte var någon bra sport på radio (ÖIS låg under) så går alltid mycket lättare att cykla när man kan koncentrera sig på något annat. 30 minuter ganska hård cykling kan man inte klaga på. Nu börjar det att närma sig att ut och springa med Martin Granne. Det är det som är målet. Skulle man kunna skala bort en fem kilo från magen också så hade det säkert gått galant. Man kan inte få allt.
Jag märker dock att när man kör ganska hård cykling så tappar man lite i styrka. Jag har fått gå ner en vikt på nästan alla övningar.
Idag körde jag snebänk och cablecross. Man har inte lika mycket krafter. Man måste kämpa järnet.
Sedan körde jag mage. Det blev bönerep och benlyft.
Där kunde jag faktisk öka. På båda övningarna. Det är bra i och för sig eftersom magen kan man plåga hur mycket som helst.
Imorgon är det vila. Kanske också på onsdag.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback