Träning med 7-åriga Emma

Det är ett sant nöje att ha med sig min yngsta dotter Emma på gymmet. Funkar nästan alltid bra. I dag hoppade hon rep, körde tricepspress och lite benspark. Hon känner sig nyttig och tycker det är roligt.
Jag själv tände också till lite mer idag än igår när Emma var med. Hoppades att äldsta dotter Amanda och frun och skulle gå med, men inte idag. De tog en promenad istället.
Eftersom det var fjärde bodybuildingpasset för veckan (nått mål) så överraskade jag kroppen med ett benpass. Gammal hederlig benspark, lårcurl och stående vader.
Kommer att kännas skönt imorgon det kan jag lova.
Imorgon blir det resa till Stockhom och åtminstone ett pass. Helst på Progym, men annat duger också.
I´ll be back. Remember pain doesn´t hurt
Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback