Hittade ett hål!!

Ibland har man flyt. Efter fotbollsträning med tjejerna och frun som precis hade vaknat så hittade jag ett hål i tillvaron för ett extra träningspass.

Min frun tycker om att göra julfint och det ska man självklart uppmuntra. Därför ville hon handla lite julblommor samtidigt som båda barnen stack iväg till kompisar.

När alla hade flugit ur huset kände jag att jag borde offra mig och ta ett extra träningspass i tillägg till löpningen som jag ska göra i kväll med Martin.

Uppe på gymmet var det järnet med att få ordentligt tryck i armarna. Alltså skulle biceps och triceps få sig en ordentlig duvning. Framförallt i scottcurlen med EZ stång blev det rejält med pump. Med tanke på att det är deff säsong nu så börjar fler och fler vener att synas.

Sedan var det triceps där jag körde rep med drag över huvudet. Även där träffade jag musklerna och fick rejält med pump.

Nu är det bara att käka lite och vila för att kunna hänga med i löpningen med Martin.
Sedan bär det av ikväll med en snabbvisit till Helsingborg.
Förmodligen återkommer jag i löpningsämnet.

Pain doesn´t hurt

Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback