Helt slut i benen!

Igår kväll var det dags för löpning med grannen Martin. Kändes lite oroväckande eftersom han har haft mycket spring i benen sista tiden. Kan inte direkt säga detsamma om mig.

Trots detta så var cirka två tredjedelar av löpningen helt ok. Lite lagom prat om allt och ingenting som vi brukar.

Märkte efter ungefär halva distansen att benen började ge sig och TYVÄRR visade det sig var helt riktigt. Efter ytterligare en stund så tog jag i princip helt SLUT. Martin fortsatte på egen hand, medan jag gjorde ALLT förra att komma hem.

Benen var så trötta och stela att det hjälpte inte ens att gå. Bitvis kändes det som att om jag går så kommer jag hem fortare än om jag springer.

Till slut efter många om och men så lyckades jag att ta mig hem.

Nu tror Ni alla säkert att jag inte kommer att springa mer med den grannen som har SÅ mycket spring i benen. Gud vad fel Ni tänker. Nästa söndag är det dags igen och då ska jag hänga på lite längre än igår.

Yesterday pain hurts.

Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback