Fyra pass på tre dagar

Fyra pass på tre dagar samtidigt som man ska köra 40 mil och jobba. Det är i mesta laget.

Jag försökte i alla fall att få till detta pass eftersom jag ska jobba länge i morgon och sedan var hemma i två dagar när min bättre hälft (Fru) jobbar natt.

I dag stod det bröst och mage på schemat. Det var ganska länge sedan jag tränade bröst så därför blev det två favvo övningar. Dessa är snedbänk med hantlar och cablecross. Snedbänken gick sådär, medan cablecrossen gick strålande. Skön pumpkänsla.

Sedan kom den muskelgruppen som alla älskar att träna mycket (ironi). Nämligen magen. Trots lite tung i skallen så lyckades jag köra sju set och fick faktiskt ganska bra kontakt. Det var en skön avslutning på dagens övningar.

Nu är det vila som gäller några dagar och sedan är det bara på det igen.

Pain doesn´t hurt

Mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback