Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Tillbaka från Stockholm.

Min ambition med två träningspass varav minst ett på mitt favvogym PROGym, blev nästan inte. Eftersom jag kom sent till hotellet första kvällen blev det 30 minuter löpband och 30 minuter cykel.

Fascinerande egentligen att man kan läsa Aftonbladets Sportbilaga på 30 minuter och sedan läsa Expressen Sportbilaga på samma tid. Hotellet jag var på var Prince Philip i Skärholmen. För att vara ett hotell hade de riktigt bra utrustning för löpning och cykling. Resten var ingen höjdare.

Andra dagen blev jag tidigt lämnad på hotellet och hade inte riktig kraft och motivation att via kommunala färdmedel ta mig till Söder. Dessutom hade jag redan tre dagar i rad med träning. Därför stod jag över på tisdagen.

Nu är det vila på grund av andra aktiviteter, men jag ska försöka få till att köra minst tre pass till i denna veckan.

Rest for growing
Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback