Tillsammans med Rickard

Hundrade reggade träningspasset sedan i maj. Äntligen är det gjort.

Rickard min plastson var med idag eftersom han är på besök från England över julhelgen. Då passade han på att vara med och köra lite innan han (och jag) börjar trycka i oss julmat.

Han körde mest Thaiboxning med säck, medans jag körde bröst och mage. Lutande hantlar och pullover. Jättebra tryck i bröstet blev det.

Sedan eftersom Rickard var med blev det ett gäng set för magen. Framförallt eftersom det fanns tid.

Nu är det bara en vecka kvar så blir det värmen i Spanien. Ska bli skönt.

Hinner nog med några pass till innan hoppas jag.

Ska komma ihåg att ta med kameran nästa gång eftersom det är flera som är och tränar. Måste ha lite goa kort att lägga ut på hemsidan. Ni vet säkert att det är www.kabeldata.se/ironhouse.

God jul

Mats
Pain doesn´t hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback