Sista delen i min plan för semestern

Nu är jag inne på sista delen av planen.

Efter att dragit ned på kosten under november så fortsätter jag på det spåret tillsammans med att få till tre cyklingstillfällen i veckan på lunchen.

Jag är lyckligt lottad att ha ett gym med cyklar i källaren där jag jobbar.

Idag var första tillfället och jag hade cyklat i precis två minuter när brandlarmet gick. Hur kul kan det vara att sitta i ett skyddsrum i källaren och inte veta om det brinner eller ej. Det var bara att kliva av cykeln och ta på sig de vanliga kläderna och ta mig upp ur underjorden.

Som tur var så brann det inte!

Efter att ha bytt om igen så var det upp på cykeln och trampa i 25 minuter. Jag fick igång svettningen utan att köra med allt för hård belastning. Det är ju det som är grejen när man ska bränna fett för att få fram muskelkontuerna.

Pain doesn´t hurt

Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback