Pingis istället

Mitt andra förbränningspass blev istället ett pingispass på cirka 25 minuter tillsammans med arbetskamraten Neil. Två jämna matcher med ganska mycket rörelse.

När man sysslar med en sådan egoistisk sport som bodybuilding så måste man vara flexibel så att man inte blir helt insnöad.

Ska se om jag kan hitta lite tid idag för ett gympass. Kanske under Bolibompa?

Annars blir det svårt fram till jag vet inte när eftersom det är mycket jobb och privat för tillfället.

Värsta fall får jag väl köra lite gamla hederliga armhävningar ikväll när frun gått till jobbet.

Imorgon blir det julfest med jobbet och om man tränar något då så är det väl högerarmen ;-)

Smärta gör inte ont!!

Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback