Ber så hemskt mycket om ursäkt!

Anledningen till att jag började blogga var att skriva något efter varje träningstillfälle. Det gick bra under en period, men förra veckan var en katastrof.

Trots att jag i princip fick till de träningar jag hade tänkt så blev det inte tid över till något skrivande. Detta ber jag om ursäkt för.

Så här gick förra veckan i alla fall.

En cykling (har skrivit om den redan)

Två pingis med Neil.

En träning med Martin. Det var kul att prata lite och inte bara träna.

En morgonträning samt information till Janne. Kanske en medlem till.

Söndagsträning och båda barnen var med. Gick jättebra. Thomas var där och vi surrade lite. Framförallt hockey.

Nu kommer julveckan och det är ingen som vet vad den har i sitt träningssköte.

En bodybuildingträning kvar till 100 reggade i år. Kommer den träningen på tisdag??

Pain doesn´t hurt.

Mats
11 dagar kvar til Lanzarote


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback